Täällä siis ovat sivuni päivitykset! Mutta ensin, vastatkaa kyselyyn :)

Mita sanoisit jos tapaisit minut henkilokohtaisesti?
MOOOI! Ma oon sun fani!! Siis ma en voi uskoo etta kuuluisa sivuntekija on tassa!!Minulla ei ole mikaan hinku tavata sua... Mut sanoisin ekaks etta "Moi!" :DMoikka! Mulla on paljon kysymyksia sulle! Mista aloittaisin? jne...Hei! Vaikutat mukavalta. Voitaisko olla kamuni oikeestikki vaikka oot mua vanhempi..?Sanoisin OMG ja pyortyisin!En ainakaan kiljuisi, koska sahan oot vain tavallinen ihminen niinkuin muutkin!Ma en usko etta oot yli 15 jos en naa sua...Sa oot eri nakoinen kuin kuvittelin! Esim. etta sul ei olis silmalaseja..Jaa ootko SA siis se Winx-taikaa sivun yllapitaja?? :OVauuu! Kunhan kamuni kuulee, etta tapasin sinut niin... Mapas soitan sille!Ai moi. Ihan kiva tavata, mut ma en tykkaa Winxeist. Mista muusta sarjasta tykkaat?
  
pollcode.com free polls



30.12.1012 Anteeksi, päivittelyni on jäänyt vähäiselle... Winx jaksoja (5 kauden) on tullut tv:stä yleensä nyt päivittäin, mutta aika sekalaisessa järjestyksessä :O Olen ottanut jaksot nauhalle kun en ole niitä suorana voinut katsoa, ja nyt olen ihan sekaisin jaksoissa! Välillä on tullut uutta ja välillä on menty pari jaksoa taaksepäin :O Yritän selvittää, mikä jakso kuuluu mihinkin ja teen sitten arvostelut ym. Siinä saattaa kuitenkin kestää, minulla on vielä Joululoma jotenka päivittely on vähäistä sen takia. Ei hätää, jaksoarvioinnit ja videomateriaalit tulevat kyllä Tammikuun aikana. Sitä ennen: oikein hyvää uutta vuotta teille kaikille! :)


5.1.2013 Hyvää uutta vuotta tosiaan minulta! Päivittely on jäänyt vähäiselle... Olen iiihan sekaisin noissa Winx-jaksoissa, sillä MTV3 hyppii uusista jaksoista vanhoihin, sitten näytetään sarjan keskivaiheilla olevat, sitten yksi uusi ja sitten sarja hyppää taas alkuun. Olen ihan pyöröllä päästäni, siis MITÄ?!

Joulukuussa muuten kyselin teiltä siis 2012 vuoden sarjiskalenterista, ja tässä siis tulokset:

Suurin osa tykkäsi kyselyn mukaan siitä, mutta aika tasoissa oltiin sen ns. normikalenterin kanssa. Katsotaan, mitä tänä vuonna keksin ;)

Vaihdan muuten sivun ulkoasua alkuvuoteen sopivaksi, mutta kumpi teema? Vaikuta! Saatte kestää Joulukuista taustaa vielä hetken!


Vaikka en ole Winx-jaksojen arvosteluja tehnyt, niin olen lisännyt esim. transformaatioista videoita youtubeen. En ole arvostellut sen takia, sillä jaksot ovat hypelleet sinne tänne, kuten olen sanonut.



10.1.2013 Harmonix voitti Lovixin miniäänestyksessä, eli tänne ilmestyy Harmonix-tausta piakkoin!