(Puoli vuotta niin 7 vuotias)

Hei! Tervetuloa minun, Winxhullun Winx club- aiheisille sivulle! Olen 95- syntynyt tyttö, elikkä olen 17 -vuotias, eli Stellan Winx clubista ikäinen 1 kaudella :D (Jos et usko, niin sille en mahda mitään. Voit lähteä sivulta pois jos nauroit jo ikäänikin fanituskohteen lisäksi, mutta kysymys kuuluu: miksi edes vaivauduit tulemaan tänne?!)

Toivon, että viihdyt tällä fanisivulla. Tämä on muuten Suomen suosituin Winx club -sivu, kiitos teille :) (enkä tosiaankaan kehuskele, se on fakta, etsi vaikka googlesta...) Sivu on perustettu vuonna 2006, eli nyt 6-vuotinen!

 Palautetta/muita tervehdyksiä ym. voitte kirjoittaa minulle Winx Vieraskirjaan ja jos minulle haluaa lähettää sähköpostia, kirjoitan osoitteen vieraskirjaan.

Ai niin! On minulla youtube-tunnuskin, tietysti! http://www.youtube.com/user/rainbowwinx?feature=mhee Tsekkaa uudet ja vanhat videoni sieltä ;) (Myös muitakin videoita löytyy kuin Winx.. Lähinnä Taru Sormusten herraa.)

 

English: Hello! Welcome to my Winx page! I was born in 1995 (believe it or not) and i`m girl. This page (blog) was founded in 2006 and this page is only in Finnish! Sorry! But I think that the admirable sufficient also for foreigners! You can write in the guestbook(Winx Vieraskirja) if you want to. Hmm... Oh yeah! I have a youtube account! rainbowwinx! http://www.youtube.com/user/rainbowwinx?feature=mhee ....
But my name is Winxhullu here ;) (Winxhullu =Winxmad?! :D )

 

Äänestä minun sivuani Top listalla! VOTE ME!

Winxprincess www.winxhullu.vuodatus.net
Vote for Toplist Winxprincess - antispam

 Ja tässä on suomalainen Winx äänestyspaikka:

WinxSivut www.winxhullu.vuodatus.net
WinxSivut

 

(Sun Shine Winxin perustama komppanja, mutta sivu on lopettanut toimintansa... No, se ei tätä komppanjaa kaada ;)