(Kiitos animaatiosta, strawberrywinx!)

Rullaa siis alaspäin jos haluat lukea siis uusimmat päivitykset ja sun muuta, tämä on tiedoitusasia Winxin vihaajille ja muille jotka ihmettelevät että olen (vielä) fani!...

Elikkä kaikille "minun" vihaajille yhteisesti aluksi (ja Winx clubin) : MITÄ *ELVETTIÄ SE KUULUU TEILLE, ETTÄ PIDÄN FANISIVUJA WINXISTÄ? EI MITÄÄN! Miksi en saa muka pitää Winxistä, vaikka olen syntynyt vuonna 95? Siksi, koska olen muka liian vanha. (Olen siis 17.v) MISSÄ on määritelty ikä? EI MISSÄÄN! Se on vain teidän päähänpistonne, että me "vanhat" emme saa tykätä enää Winxistä, saatika ylläpitää sivuja! (--> koska se on teidän mielestänne noloa...) o.O

Voin sanoa, että Winx on suosittu ulkomailla n. 6-13 vuotiaiden keskuudessa, mutta MIKÄ "LAKI" kieltää vanhempien ihmisten fanittamisen? EI MIKÄÄN, koska sellaista ei ole. Se on teidän omaa kateuttanne, koska ette uskalla olla erilaisia, se on totuus! Te ette ole suvaitsevaisia ihmisiä! Ja nyt tietenkin ajattelette että "Lol, se on joku jälkeenjäänyt teini.." No enkä kuulkaas ole! Olen ihan normaali niin kuin muut! Elämässäni on paaaljon muutakin kuin vain Winx, vaikka siltä saattaa näyttää! (koulu, harrastukset, kaverit, shoppailu, lukeminen, kirjoittaminen ym. muu. Kuulostaako tavalliselta? Sitä se onkin, eli taas yksi teidän keksimänne juttu jostain himputin jälkeenjäämisestä.)
 Tuntuu, että jonkun asian fanittaminen luokitellaan nykyään sairaudeksi, mitä ihmettä saanko kysyä :O? Mitä se tetä haittaa jos minulla on sivut? Ei täällä tarvitse käydä, ja olisin siitä kiitollinenkin jos häiriköt jättäisivät tämän sivun rauhaan!

Miksi kaikki luulevat myös, että huutelen julkisesti kaduilla ym. että olen Winx-fani? Ihan hullua, sanon minä! Lyön vetoa, että kovinkaan moni ei tiedä oikeassa elämässä että olen Winx-fani ja en paljoa muutenkaan perusta muiden mielipiteistä.

Ja turha yrittää, Demi.fi-sivun kävijät. Tiedän, että teKIN pilkkaatte minua, mutta siellähän on suurin osa juuri teidänkaltaisianne idiootteja, joiden mukaan kukaan ei saa tykätä mistään "poikkeavasta". Olen meinaan rekisteröitynyt sinne, joten voin ihan hyvin ehdottaa teidän ilmiantamistanne jos tarve vaatii, koska olette pistäneet minusta kertovia keskusteluja joskus sinne. En kuitenkaan mielelläni sitä tee, jos tekään ette ala häiriköimään sen enempiä. (koskee myös muuta kansaa, joka tällä sivulla käy)

KIITOS... Jos ette jaksaneet lukea loppuun, tämänkaltaisen viestin tulen copy-paste-toiminnolla lisäämään viesteihinne esim. vieraskirjassa. Piste.

 Kiitos niille kaikille, jotka ovat puolellani ja ovat sitä mieltä, että kukin saa tykätä mistä tykkää iästä riippumatta! <3 Jatkakaa tuota asennetta!